فکس پاناسونیک

دستگاه فکس چیست ؟

 

دستگاه  فکس پاناسونیک  به دستگاهی گفته می شود که امکان ارسال و دریافت نامه های اداری را با استفاده از خطوط تلفن مهیا می سازد . بدین صورت که کاغذ در دستگاه وارد شده و اسکن می شود و سپس از طریق تلفن ارسال می شود .
دستگاه فکس نوشته یا همان نامه های اداری را به کدهای مناسب برای ارسال در خطوط تلفن تبدیل می کند . این کار توسط فکس مبدأ اتفاق می افتد ، پس از تبدیل نوشته به سیگنال های قابل ارسال در خطوط تلفن و ارسال آن به فکس دیگر ، فکس مقصد سیگنال های دریافتی را به نوشته تبدیل می کند و نوشته ها بر روی کاغذ چاپ می شوند .
فکس ها به سه دسته فکس لیزری ، فکس کاربنی ، فکس حرارتی تقسیم می شوند که با توجه به نیاز شرکت و استفاده کننده مورد نظر نوع آن مشخص می شود . به طور مثال در یک شرکت کوچک که تعداد نامه های اداری ارسالی و دریافتی کم است استفاده از فکس حرارتی که دارای سرعت کم است مناسب تر می باشد یا در شرکت متوسط که تعداد فکس ها زیاد نیست و تنها یک نفر (مثلاً منشی) از فکس استفاده می کند ، فکس کاربنی که سرعتی متوسط دارد نیاز شرکت را مرتفع می سازد و در شرکت بزرگ که چندین نفر از دستگاه فکس استفاده می کنند و تمایل به استفاده مفید از فضای شرکت را دارند و تعداد نامه های ارسالی و دریافتی زیاد است بهتر است از فکس لیزری استفاده شود که سرعت بالایی دارد و هم چنین دارای ویژگی های خاص زیادی می باشد .

شرکت هایی که دستگاه سانترال دارند از چه فکسی باید استفاده کنند ؟

شرکت هایی که دستگاه سانترال دارند با توجه به موارد فوق ، فکس مورد نظر را تهیه کرده و آن را به عنوان یک داخلی در سانترال تعریف کنند تا کلیه کارکنان بتوانند در صورت لزوم مکالمات را به این سیستم ارتباطی پیشرفته انتقال دهند .
تعریف فکس به عنوان یک داخلی در دستگاه سانترال موجب می شود در عین استفاده از قابلیت های سانترال برای دریافت فکس اتوماتیک ، وجهه شرکت نیز در برابر تماس گیرنده حفظ شود .

موارد مهم دیگری برای انتخاب دستگاه فکس


فکس دارای گوشی تلفن باشد یا خیر ؟

بعضی از دستگاه های فکس دارای تلفن رومیزی و یا تلفن بی سیم هستند مانند مدل KX-FT711


در صورت داشتن تلفن ، پیغام گیر هم داشته باشد ؟

فکس هایی که دارای گوشی تلفن هستند می توانند دارای پیغام گیر به منظور دریافت پیغام در هنگام عدم پاسخگویی باشند .


انتخاب فکسی که بتواند از دو طرف کاغذ پرینت بگیرد و یا فقط از یک طرف کاغذ

بعضی از دستگاه های فکس قابلیت برش خودکار کاغذ را دارند مانند اکثر فکس هایی که به جای کاغذ از رول استفاده می کنند .


داشتن حافظه برای دریافت فکس در هنگام نبود کاغذ

فکس هایی که دارای حافظه هستند ، زمان که کاغذ در دستگاه فکس وجود نداشته باشد فکس را در حافظه خود نگه می دارد و پس از گذاشتن کاغذ ، فکس دریافتی چاپ می شود

+ نوشته شده در  يکشنبه 30 خرداد 1395ساعت 14:46  توسط eni kazemi 

محصولات مخابراتی پاناسونیک

 

کمتر کسی در دنیا وجود دارد که نام شرکت پاناسونیک را نشنیده باشد و از محصولاتش به عنوان یکی از بهترین محصولات موجود، یاد نکند! همچنین تنوع محصولات پاناسونیک نیز تحسین مخاطبین را بر می انگیزد.

شرکت ایده آل گسترصدر،نمایندگی رسمی پاناسونیک سالیان زیادی است که در زمینه ارائه محصولات متنوع شرکت پاناسونیک در بخش های مخابراتی آن، مشغول به فعالیت می باشد. ارائه انواع تلفن ها، در قالب های گوناگون بی سیم و رومیزی و با تنوع بسیار زیاد، ارائه انواع دستگاه های فکس و همچنین سیستم های اداری سانترال وویدئوپروژکتور وسیستم های امنیتی  مشغول به فعالیت می باشد.
 

شرکت ایده آل گسترصدر مفتخر است که علاوه بر ارائه محصولات مخابراتی بسیار متنوع شرکت پاناسونیک، به مشتریان عزیز، خدمات مختلفی نیز ارائه می نماید:

 

 

نصب و پشتيباني انواع سيستم های پاناسونیک در ظرفيت های مختلف

 

 

تعمير انواع مختلف سیستم های پاناسونیک 

 
 

 

 

امیدواریم که بتوانیم با ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان عزیز، خدمتی – هرچند کوچک – به هموطنان عزیز انجام دهیمآرامش خاطر شما همواره دغدغه ما می باشد.

در صورتی که درخواستی دارید که می خواهید برای ما ارسال کنید و همچنین اگر تمایل داشته باشید که نظرات و پیشنهادهای سازنده خودتان را با ما در میان بگذارید، می توانید به صفحهتماس با ما بروید و فرم مربوطه را پر کرده، برای ما ارسال نمائید. همیشه می توانید با ما در تماس باشید.

نمایندگی پاناسونیک-تلفن 81010-021

+ نوشته شده در  چهارشنبه 26 خرداد 1395ساعت 15:45  توسط eni kazemi 

راهنمای خریدویدئوپروژکتورپاناسونیک

 

عوامل زیادی بر قیمت ویدئو پروژکتور تأثیرگذارند. در اینجا ابتدا توضیحاتی مختصر راجع به ویدئو پروژکتور داده‌شده سپس لیست مشخصات و قیمت ویدئو پروژکتورها با توجه به عوامل و مشخصات تأثیرگذار بر قیمت ویدئو پروژکتور آمده است.

ویدئو پروژکتورپاناسونیک  یا دیتا پروژکتور دستگاهی است که به‌وسیله آن می‌توان تصاویری در ابعاد بزرگ‌تر را ایجاد نمود. ویدئو پروژکتور از طریق ورودی‌های مختلف به دستگاه‌هایی مانند ویدئو، VCD، DVD، دوربین‌های فیلم‌برداری، ویژوالایزر، لپ‌تاپ و کامپیوتر متصل شده و تصویر این دستگاه‌ها را در ابعاد بزرگ‌تر روی پرده نمایش یا هر سطح دلخواهی نمایش می‌دهد. این دستگاه بانام‌های مختلفی مانند دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، ویدئو پروجکشن، پروژکتور و ... معرفی می‌شود که مفهوم همه آن‌ها یکی است.

ویدئو پروژکتور کاربردهای فراوانی دارد، اما معمولاً در کلاس‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها به‌عنوان وسیله کمک‌آموزشی، در منازل برای نمایش فیلم و بازی‌های رایانه‌ای  و در مساجد، شرکت‌ها و ادارات برای ارائه مطالب استفاده می‌شود. برای هوشمندسازی ویدئو پروژکتور را معمولاً به همراه برد هوشمند استفاده می‌کنند.

برای خرید ویدئو پروژکتور عواملی مانند فناوری تولید تصویر، شدت روشنایی، کنتراست، رزولوشن و عمر لامپ از اهمیت بالایی برخوردارند. ویدئو پروژکتورها فناوری‌های تولید تصویر یا تکنولوژی‌های ساخت متفاوتی دارند که رایج‌ترین آن‌ها تکنولوژی DLP  و 3LCD می‌باشند. هریک از این تکنولوژی‌ها نسبت به دیگری مزایا و معایبی دارند. (مقایسه تکنولوژی DLP و 3LCD)  شاید مهم‌ترین عامل مقایسه ویدئو پروژکتورها شدت روشنایی آن است. شدت روشنایی یا Brightness با واحدی به نام انسی لومن اندازه‌گیری می‌شود. هرچه شدت روشنایی عدد بزرگ‌تری باشد ویدئو پروژکتور در محیط روشن‌تری تصویر مناسب‌تری را نمایش خواهد داد. اگر دنبال خرید ویدئو پروژکتورپاناسونیک باکیفیت تصویر بالا هستید کنتراست و رزولوشن از اهمیت بالایی برخوردارند. هر چه رزولوشن و کنتراست بالاتر باشد کیفیت تصویر بالاتری خواهید داشت. عمر لامپ نیز با توجه به قیمت بالای ویدئو پروژکتور ازنظر اقتصادی حائز اهمیت است. در صورت نیاز می‌توانید مقاله راهنمای خرید ویدئو پروژکتور را مطالعه نمایید.

+ نوشته شده در  سه شنبه 25 خرداد 1395ساعت 15:07  توسط eni kazemi 

درباره ویدئو پروژکتور بیشتربدانیم

امروزه ویدئو دیتا پروژکتور در موقعیتهای مختلفی ، به کمک کاربران شتافته و با بالا بردن بهره وری آموزش ، جلسات و سمینارها نقش بسزایی در ارتقاء کیفی اینگونه گردهمایی ها داشته است .ذیلا به پاره ای از مصارف دیتاپروژکتور اشاره می شود :

۱-کلاس های درس از دبستان تا دانشگاه (همیشه یک تصویر گویاتر و موثرتر از هزاران واژه و کلمه میباشد . بدیهی است که آموزش برپایه تصویر می تواند حتی در مقاطع پایین نظام آموزشی بسیار موثر واقع شود)

۲-آموزشگاههای خصوصی و نیمه خصوصی

۳- اتاق جلسات و کنفرانس مدیران (که در آن انواع جلسات دمو و پرزنت انجام می گیرد)

۴- نمایشگاهها و شوروم های شرکتهای خصوصی و صنعتی (به جهت پخش فایلهای تبلیغاتی در ابعاد بزرگ)

۵-بکارگیری از دیتا پروژکتور در سالنهای همایش و آمفی تاتر

۶- سینما ها

۷-مدیران و کارشناسان شرکت های مهندسی مشاور

۸-استفاده از ویدیو دیتا پروژکتور در سینمای خانگی

 


انواع ویدئو پروژکتور

دیتا پروژکتور های قابل حمل

این گروه از ویدئو دیتا پروژکتور با طراحی بسیار مناسب، وزن سبک و با قابلیت حمل آسان جهت جابه جایی سریع و ارائه مطلب در مکانهای مختلف طراحی شده اند.

قدرت روشنایی این دستگاهها بین 1500 تا 2500 انسی لومن است و در نسل جدید آنها با استفاده از تکنولوژی نوین، عمر لامپ تا 6000 ساعت افزایش یافته است. از ویژگی های خاص مدلهای این گروه، امکان استفاده از پورت USB جهت ارائه مطالب بدون نیاز به کامپیوتر و همچنین قابلیت بکارگیری لنزهای WIDE است که به استفاده کننده این امکان را می دهد تا در کمترین فاصله بیشترین اندازه تصویر را تجربه کند.

 

دیتا پروژکتور های سالنهای بزرگ

محصولات  › ویدئو این گروه از ویدئو پروژکتور ها با توجه به قدرت روشنایی بسیار بالا (از 4000 انسی لومن به بالا ) و لنزهای خاص برای ایجاد تصویر بزرگتر مناسب برای سالنهای بزرگ می باشند. دارا بودن ورودی و خروجی های متنوع مانند BNC & HDMI استفاده از لنزهای optional بجای لنزهای استاندارد با هدف ایجاد تصویر مناسب در فواصل دور و یا خیلی نزدیک و همچنین استفاده از تکنولوژی فیلتر هیبرید ( عدم نیاز به تمیز کردن فیلتر تا 5000 ساعت) از ویژگی های منحصر بفرد این گروه می باشد.

 

دیتا پروژکتور آموزشی چند منظوره

این گروه از ویدئو دیتا پروژکتورها با قابلیت کاربری آسان جهت استفاده در کلاسهای آموزشی، سالن های کنفرانس، محیطهای تجاری طراحی شده‌اند. دیتا پروژکتورها این گروه دارای قدرت روشنایی بین 2500 تا 3500 انسی لومن می‌باشند. در نسل جدید آن‌ها با استفاده از تکنولوژی نوین، عمر لامپ تا 6000 ساعت و شفافیت تصویر تا 1:2000 افزایش پیدا کرده است. در اینگونه دیتا پروژکتورها نیز از فیلترهای هیبرید استفاده شده که تا 6000 ساعت نیاز به تمیزکردن ندارد و نتیجتا نگهداری آن‌ها بسیار راحت است. برطرف کردن حالت ذوزنقه ای تصویر بصورت اتوماتیک از دیگر تکنولوِژی های بکار رفته در اینگونه دستگاه‌ها می‌باشد. تنوع ورودی و خروجی‌های این دستگاه‌ها امکان ارائه مطالب از دستگاه‌های پخش کننده متفاوت را به کاربران میدهد. از آن جمله میتوان به ورودی HDMI اشاره نمود.

+ نوشته شده در  دوشنبه 24 خرداد 1395ساعت 14:54  توسط eni kazemi 

تجهیزات جانبی دوربین مداربسته

دی وی آر (DVR) 

دستگاه ضبط تصاویر دیجیتال Digital Video Recording  که به اختصار DVR نامیده می شود ، نظارت و کنترل بر دوربین های مداربسته آنالوگ را بر عهده دارد . این سیستم قابلیت های فراوانی شامل ضبط تصاویر با فرمت ها و کیفیت های مختلف و قابلیت های هشداری متنوع را برای دوربین های آنالوگ ایجاد می کند
دی وی آرها تعداد محدودی ورودی و خروجی تصویر و صدا دارند . دی وی آرهای با 4 ورودی تصویر را دی وی آر 4 کاناله (DVR 4CH) می نامند . تعداد کانال ها می تواند 8 ، 16 و 32  نیز باشد

انواع DVR :
صرف نظر از انواع دی وی آر از نظر تعداد کانال که مین توانند 4 ، 8 ، 16 و 32 کانال باشند ، DVR های موجود در بازار در دو دسته کلی قرار می گیرند .
1.    
کارت دی وی آر
2.    دی وی آرهای استندلون  Standalone
1.
کارت دی وی آر
کارت دی وی آر یک کارت کامپیوتری است که روی کامپیوتر نصب می شود و در واقع رابط بین دوربین های مداربسته آنالوگ با سیستم کامپیوتر است. با استفاده از این کارت امکان ضبط و پردازش تصاویر در کامپیوتر بوجود می آید
 

این سیستم بیشتر برای مصارف کوچک و استفاده های کوتاه مدت توصیه می شود


2. دی وی آر استند الون STANDALONE
سیستم دی وی آر مستقل از کامپیوتر را سیستم استندالون می نامند. این دستگاه می تواند کوچک یا بزرگ و با قابلیت های متفاوت باشد. از آنجا که این سیستم بطور خاص برای ذخیره و کنترل دوربین مدار بسته طراحی شده است استفاده از آن نسبت به نوع کارتی ارجح است .
 

معمولا دستگاه های دی وی آر ، پورتی برای شبکه دارند که به منظور ارتباط با شبکه داخلی یا اینترنت و بویژه در ارتباط با انتقال تصویر از طریق اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد . دی وی آرهایی که ورودی صدا و پورت LAN داشته باشند دربازار ایران فول آپشن (Full Option) نامیده می شوند .

برخی از قابلیت های متفاوت DVR ها :
•    
پیغام قطعی یا خرابی دوربین
•    قابلیت تشخیص حرکت 
•    
توانایی ضبط تصاویر با فرمت ها و کیفیت های متفاوت
•    ارتباط LAN یا Dial Up
•    
هشدار حرکت از طریق ایمیل
•    امکان ارتباط با FTP
•    
کنترل از طریق وب
•    شمارنده ورود و خروج 
•    
تنظیم نور در نور شدید یا تاریکی مطلق
•    زبان های سیستم (فارسی و …)

ان وی آر  (NVR)

دستگاه کنترل و ذخیره سازی تصاویر دوربین های مداربسته تحت شبکه Network Video Recording یا به اختصار NVR نامیده می شود . این دستگاه بر مبنای کنترل دوربین های شبکه طراحی شده و جهت کنترل دوربین های IP و ذخیره سازی تصاویر خروجی آنها را بکار می رود
وظایف عمده ان وی آرها همانند دی وی آرها بوده و قابلیت های نسبتا مشابهی را دارا می باشند. تفاوت ها تنها در بکارگیری و نحوه ارتباطشان با دوربین هاست. برخلاف DVR ها که اتصال تصویر و صدا را بسادگی فراهم کرده اند نحوه اتصال در NVR ها تابع مستقیمی از مفاهیم شبکه های کامپیوتریست. NVR در واقع مرکز اتصال شبکه بشمار می رود و سیاست های اتصال در شبکه بر حسب نیاز با توجه به الگوی شبکه متفاوت خواهد بود.

بی ان سی  (BNC) 
 
BNC
یا British Naval Connector  یک نوع فیش ارتباطی است که برای اتصال کابلهای کواکسیال بکار می رود

 

+ نوشته شده در  يکشنبه 23 خرداد 1395ساعت 16:51  توسط eni kazemi 

فروش انواع ويدئو پروژکتور پاناسونیک

شرکت ایده آل گستر صدر، ضمن عرضه انواع تجهيزات کمک آموزشي و سمعي و بصري، و همچنین ارائه کننده معتبرترین گارانتی ویدئو پروژکتور، آماده ارائه راه حلهاي جامع در خصوص تجهيز سالنهاي همايش، اتاق کنفراس، سايتهاي کامپيوتر، مراکز سمعي و بصري و کلاسهاي آموزشي مي باشد. براي مشاهده و مطالعه اطلاعات مربوط به ملزومات جانبي ويدئو پروژکتور نظير پرده نمايش، پايه هاي سقفي و ... و همچنين اطلاعات تجهيزات هوشمند سازي مدارس نظير کيت هوشمند و برد هوشمند به TAB هاي بالاي صفحه مراجعه نماييدهمچنين تامين قطعات، ريموت کنترل ويدئو پروژکتور،  تعويض لامپ ويدئو پروژکتور وتعمیر انواع ویدئوپروژکتور  (همه برندها) از جمله خدمات قابل ذکر شرکت ایده آل گستر صدر می باشد.

 

  • ديتا پروژکتور جيبي  و ميني پروژکتور
  • ديتا پروژکتورسه بعدي
  • ديتا پروژکتور هوشمند
  •  

 

لامپ و تعمير انواع ويدئو پروژکتور، پرده نمايش و ساير ملزومات جانبي

 

  • پرده نمايش پايه دار
  • پرده نمايش ديواري
  • پرده نمايش برقي
  • پرده نمايش پرتابل
  • پايه سقفي ويدئو پروژکتور
  • ميز ويدئو پروژکتور
  • کابل ديتا پروژکتور
  • ريموت کنترل کامپيوتر
  • مديا پلير NBOX

 

و خدمات جانبي مرتبط نظير:

 

  • ارائه لامپ ديتا پروژکتور
  • تعمير انواع ويدئو پروژکتور
  • ساخت کابل در متراژ بالا
  • نصب ديتا پروژکتور به سقف

 

برد هوشمند، کلاس هوشمند، هوشمند سازي مدارس

ارائه تجهيزات هوشمند سازي مدارس يکي ديگر از زمينه هاي فعالیت شرکت ایده آل گستر صدر می باشد. طراحي و اجراي کلاس هوشمند با استفاده از سيستم هاي کمک آموزشي مدرني ، کيت چون برد هوشمند هوشمند ساز، ويژوالايزر و ... 

 

  • برد هوشمند
  • کيت هوشمند ساز
  • ويدئو پروژکتور هوشمند
  • ويژوالايزر (سيستم ارائه مطلب)
  • ميکروسکوپ ديجيتال
  • لپ تاپ / نوت بوک
  • تبلت پي سي

 

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه 19 خرداد 1395ساعت 19:46  توسط eni kazemi 

آموزش نصب دستگاه های سانترال پاناسونیک

پاناسونیک به عنوان یکی از معتبرترین برندها در تولید محصولات مخابراتی در جهان به شمار می آید و توانسته است جایگاه خود را در بازار ایران بدست بیاورد. پاناسونیک با ارائه انواع سانترال از قبیل سانترال کم ظرفیت برای شرکت های کوچک و سانترال پرظرفیت برای شرکت های بززگ توانسته تمام نیاز های کاربران را برآورده کند .
با استفاده از سانترال هر قسمت به صورت مجزا می تواند از خط شهری استفاده کند و به راحتی خط تماس گیرنده را به هر قسمت وصل کند و یا در انتظار (Hold) قرار دهد . از دیگر قابلیت های سانترال می توان به اپراتور گویا ، درب بازکن ، اتصال به آمپلی فایر ، شماره انداز (CID) بوده و همچنین با استفاده از مراکز سانترال می توان دسترسی های متفاوتی برای داخلی ها تعریف کرد . از جمله صفربند ، کد بند ، شماره بند و یا اینکه برای یک داخلی تمام خطوط شهری بسته باشد ، اما بتواند با یک تعداد شماره خاص تماس بگیرد .
پاناسونیک نیز با تولید فاکس در دو نوع معمولی و لیزری توانسته پاسخگوی نیازهای کارمندان در ادارات و سازمان ها باشد. با استفاده از فاکس های 4 کاره(لیزری) می توانید فاکس را در شبکه قرار دهید تا همه از پرینتر و فاکس آن بتوانند استفاده کنند.
تلفن بی سیم پاناسونیک با رنج فرکانسی گیگا ، در انواع تک گوشی ، دو گوشی ، سه گوشی و چهار گوشی دارای سیستم منشی تلفنی ، قابلیت ارسال و دریافت SMS ، نمایش شماره تماس گیرنده (Caller ID) و بسیاری قابلیت های دیگر پاسخگوی نیاز شما می باشد

 مشاوره,اجرا و نصب کلیه مراکز تلفن پاناسونیک توسط کارشناسان مجرب با بهترین کیفیت
فروش ودوره های آموزش نصب سانترال و تعمیرات کلیه گوشی های تلفن بی سیم و رومیزی خانگی و اداری
فروش و تعمیرفکس وچند کاره های پاناسونیک نو و دست دوم در تمامی مدلها  می باشد.

همچنین باید ذکر کرد که شرکت ایده آل گسترصدر نماینده رسمی شرکت پاناسونیک،برگزار کننده دوره های آموزش نصب سانترال درتهران میباشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 81010-021 تماس حاصل فرمایید.

+ نوشته شده در  دوشنبه 17 خرداد 1395ساعت 18:21  توسط eni kazemi 

معرفی نکات تکمیلی ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک

دراین بخش پایانی قصدداریم نکات تکمیلی درمورد ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک بدانیم...

 

 

(Multinorm)چند معیاری

 

هماهنگ با چند استاندارد ویدئویی.

 

NCE TM و NCE 2 TM

 

مخفف Natural Color Enhancer TM) بهتر کننده طبیعی رنگ) می‌باشد. NCE TM یک نمایش رنگی درخشان و بهینه شده را فراهم می‌سازد و رنگهای سفید درخشان و رنگهای طبیعی اصلی را تضمین می کند. تلفیقی از وضعیت سه تصویری می باشد، همچنین NCETM در اتاقهایی که بطور کامل تاریک نشده، رنگهای طبیعی قوی را ایجاد می کند. NCE 2TMآخرین نسخه TCETMاست که بهتر از نسخه قبلی می‌باشد.

 

NTP

 

مخفف عبارت New Tip Placement می‌باشد. نوع جدیدی از لامپ با کارایی فوق‌العاده است که از انرژی کمتری استفاده می‌کند. این لامپ برای پروژکتورها بکار‌می‌رود.

 

NTSC

 

مخفف عبارت (National Television Standards Committee) انجمن استاندارد تلویزیون ملی این یک استاندارد ویدئویی با 525 سطر است که درآمریکا و کشورهای آسیایی متدوال می‌باشد.

 

OSD

 

On-screen Display این قابلیت را فراهم می نماید تا کاربر بتواند پارامتر های قابل تغییر تصاویر را براحتی و همزمان با نمایش تصاویر مشاهده وکنترل نماید. در واقع امکان مشاهده منوی تغییرات پارامترها، بر روی تصاویر هم وجود دارد.

 

PAL

 

مخفف عبارت Phase Alteate Line می باشد. یک استاندارد ویدئویی آنالوگ با 625 سطر که عمدتاً در اروپا و استرالیا استفاده می شود.

 

PAL Plus

 

مرحله هماهنگ کننده است که ترکیبی از تصاویر با کیفیت بالا همراه با امکان انتقال صدای دیجیتال می‌ باشد.

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه 12 خرداد 1395ساعت 14:10  توسط eni kazemi 

نکات اضافی درمورد ویدئوپروژکتورها

HDTV

مخفف عبارت High Definition Television) تلویزیونهای با کیفیت و وضوح تصویر بالا). این مرحله، تصاویر تلویزیون را با وضوح بالاترانتقال می دهد1000) تا 1200 سطر(

 

(Horizontal Frequency )فرکانس افقی

 

این فرکانس با KHZ اندازه گیری می شود. این فرکانس نشان می‌دهد که چند خط در هر ثانیه اسکن می شود. پروژکتورها از فرکانس افقی خود استفاده می کنند. اطلاعات موجود در بروشورها به فرکانس های کامپیوترها و منابع ویدئویی اشاره دارند که قابل پردازش هستند.

 

(Image data) اطلاعات تصویری

 

فرمت‌های کاملاً استاندارد ‌شده که برای ثبت تصاویر دیجیتالی می‌باشد. بدین ترتیب این اطلاعات تصویری می‌تواند به برنامه‌های متفاوت، مستقل از نوع کاربرد یا محیط، وارد شود.

 

(Infrared remote control)کنترل از راه دور مادون قرمز

 

کنترل از راه دور که برای انتقال دستورات به دستگاه پروژکتور از پرتوهای مادون قرمز استفاده می کند.

 

 

 

+ نوشته شده در  سه شنبه 11 خرداد 1395ساعت 14:05  توسط eni kazemi 

معرفی ویدئوپروژکتور جیبی پاناسونیک

 

 

این محصول نسل نسبتا جدیدی از ویدئو پروژکتورهاست که با ابعاد بسیار کوچک و قابل حمل و تکنولوژی لامپ LED به بازار عرضه می گردد. در سالهای اخیرویدئو پروژکتورهای جیبی مورد استقبال کاربران بسیاری در حوزه های مختلف قرار گرفته استنکته بسیار مهم در خصوص دیتا پروژکتورهای جیبی این است که بر خلاف دستگاههای بزرگ و حرفه ای شدت روشنایی پایینی دارند و در محیطهای تاریک و نیمه تاریک قابل استفاده هستندبنابراین به کاربرانی که می خواهند در محیطهای بزرگ یا پرنور از امکانات این دستگاه استفاده نمایند، توصیه نمی گردد. با این حال جذابیتهای خاص مینی پروژکتورها همچنان پابرجاست و کاربران خاص خود را دارد. برندهای مختلفی نظیر اپتما، آیپتک، ویویتک و جن اپتیک اقدام به تولید ویدئوپروژکتور جیبی نموده اند که با قدرت نوردهی و امکانات متفاوتی که دارند در حال رقابت با هم هستند

 

+ نوشته شده در  يکشنبه 9 خرداد 1395ساعت 15:00  توسط eni kazemi 

نکاتی درباره ویدئوپروژکتور پاناسونیک

در حال حاضر طیف گسترده ای دستگاه های تصویری با کاربرد های گوناگون در بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که از مهمترین آنها میتوان به ویدئو پروژکتور اشاره کرد.

دستگاهی که کاربردهای زیادی دارد و در حال حاضر به دلیل کارایی آن، در بخش های مختلف مورد استقبال قرار گرفته است و کاربران خانگی، ادارات، مراکز آموزش و شرکت های خصوصی و دولتی از آن استفاده می کنند.

 

http://www.sparsian.com/userfiles/images/attandance/TSG550/icon.PNG ویدئو پروژکتور چیست؟

ویدئو پروژکتور وسیله است که تصاویر یا اطلاعات کامپیوتری را از کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه های پخش فیلم و هر وسیله دیگری با قابلیت پخش فیلم و اطلاعات دریافت می کند و توسط منبع نوری خود سیگنال ها را بزرگ کرده و بر روی سطح مقابل خود به نمایش در می آورد.

در حال حاضر 2 تکنولوژی توسط شرکت های تولید کننده دیتا پروژکتور ارائه می شود که تکنولوژی های DLP و LCD  هستند.
چه مواردی در خرید ویدئو پروژکتور اهمیت دارد و در خرید ویدئو پروژکتور می بایست به آن دقت شود؟

+ نوشته شده در  شنبه 8 خرداد 1395ساعت 15:12  توسط eni kazemi 

مناسب ترین گوشی تلفن رومیزی پاناسونیک

 

 

در تمام شرکت ها بدون در نظر گرفتن نوع سانترال باید به این نکته توجه کرد که چه تلفن رومیزی برای چه فردی مناسب است. در هر شرکتی، هر فرد متناسب با جایگاه و سمتی که دارد با خطوط ارتباطی درگیر است و این میزان استفاده بیانگر مشخصات تلفن است. افرادی که کار دفتری انجام می دهند هر کدام به چند دسته مختلف تقسیم بندی می شوند. اپراتور (منشی)، واحد مالی، واحد فروش و بخش های مختلف دیگر هر کدام متناسب با جایگاه خود و نوع شغلی که دارند نیازمند تلفن هایی خاص هستند که پاسخ گوی آن ها و بر طرف کننده توقعات آن ها باشد.
اپراتور و واحد فروش شرکت همواره جزء بخش های شرکت هستند، در واقع قلب شرکت به حساب می آیند. به همین دلیل باید بهترین تجهیزات را متناسب با نوع سانترال و سیستم ارتباطی برای آن ها در نظر گرفت. اپراتور ها به دلیل اینکه توزیع کننده تماس ها هستند باید تلفنی داشته باشند که از این بابت بی نظیر باشد. واحد فروش نیز به دلیل پاسخ گو بودن تماس ها باید تلفنی را در دست داشته باشند که به غیر از داشتن امکان نمایشگر اطلاعات تماس گیرنده (سرویس کالر آیدی) باید دارای کلید های DSS (کلید های نشانگر کنار گوشی) باشد. در هر سانترال تلفن هایی مختلفی کارایی خاص دارند و در سانترال کم ظرفیت به دلیل این که این سیستم به صورت پیش فرض سیستمی آنالوگ - هایبرید است از تلفن هایی با این مشخصات پشتیبانی می کند.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 5 خرداد 1395ساعت 14:33  توسط eni kazemi 

راهنمای خرید دوربین مداربسته پاناسونیک

 

 

برای نصب دوربین مدار بسته می بایست ایتدا بدانیم انواع دوربین مدار بسته و کیفیت آن کدامند.

به طور کلی انواع دوربين مدار بسته به دو گروه تقسيم ميشوند : دوربين های ديد در روز و دوربين های ديد در شب

دوربين های ديد در روز در لوکس صفر ( تاريکی مطلق ) قادر به نمايش نيستند دوربين های ديد در شب هم در روز هم در تاريکي مطلق قادر به نمايش هستند دوربين های ديد در شب و دوربين های دام سقفی نياز به لنز جداگانه ندارند و معمولاً دارای لنز شماره 4 هستند که حدود زاويه 80 درجه را نمايش ميدهد.

هر کدام از انواع دوربين به 4 گروه تقسيم ميشوند: صنعتینيمه صنعتی , دام سقفی , مينياتوری

دوربين های صنعتی و نيمه صنعتی ديد در روز لنز به همراه ندارند و بنا به نياز لنز برايشان محاسبه ميشود به عنوان مثال يک زمان ديدن شماره چک پول يا زمانی ديگر برای ديدن کل محيط که در هر حالت از لنز مخصوص بايد استفاده شود.

+ نوشته شده در  سه شنبه 4 خرداد 1395ساعت 14:51  توسط eni kazemi 

فراگیری برنامه ریزی و نصب تلفن سانترال

 

 

 

چه زمانی نیاز است از تلفن سانترال استفاده کنیم؟

مواقعی که تعداد خط شهری زیاد شود بیشتر از سه خط و احتیاج داشته باشید در هر اتاق به این خط ها دسترسی داشته باشید و یا اینکه احتیاج به منشی اتوماتیک داشته باشید برای ارتباط مشتری با کارمند شرکت به طور مثال وقتی که با بعضی شرکت ها تماس میگیرید پیغامی به این صورت پخش میشود برای ارتباط با واحد فروش عدد یک حسابداری عدد دو و غیره … و در بعضی مواقع شما احتیاج به ارتباط تلفنی داخلی بین کارمندان شرکت دارید که شما را مجبور میکند تا از امکانات دستگاه سانترال برای رفع مشکلات خود استفاده کنید

برای این منظور شرکت ایده آل گسترصدر، پکیج آموزشی تلفن های سانترال را آماده کرده است

کلیه آموزش به صورت فارسی  و قسمت سخت افزار به صورت فیلم و قسمت نرم افزار به صورت مالتی مدیا میباشد.آموزش مربوط به مدل های  TES824-TEM824-TA308-TA616پاناسونیک میباشد.

معرفی کلیه قطعات سخت افزاری و نصب آنها از قبیل کارت دیزا کارت کالر ای دی کارت های توسعه کابل باطری نصب دستگاه روی دیوار نصب باکس باطری و باکس ترمینال ها

+ نوشته شده در  دوشنبه 3 خرداد 1395ساعت 15:54  توسط eni kazemi